Ze knipt mijn haar altijd precies zoals ik wil met een eigen touch die altijd goed werkt. Ga elke keer weer blij weg!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
De Paepe N.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Najia. Ze knipt goed en zorgvuldig.
Vraagt goed na wat de wensen zijn en checkt tussendoor. Prijs kwaliteit is prima!!
Lieve dame.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Hilda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Neemt de tijd, heeft professioneel advies over wat bij je past en weet goed te knippen! Ontzettend secuur om recht en gelijk te knippen. Heel blij mee!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Bekker D.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer kundige kapster, neemt uitgebreid de tijd voor goed advies!
Ik kon meteen terecht toen ik belde.Heel prettig geholpen en zeer blij met mijn haar.