Weer super fijn geknipt door Najia. Ze kijkt heel goed wat je gezicht nodig heeft en geeft ook tips voor de verzorging thuis waarbij het gemak van een goed zittend kapsel heel belangrijk is. Daarnaast is het altijd heel gezellig bij haar!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anoniem•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia is very friendly and good at her job
Had a great edpeerience at her salon
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Aaniya•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Najia geeft goede tips voor je kapsel. Is attent en zorgzaam. Ik raad haar iedereen aan. Ook zeer goed in verzorging wenkbrauwen. Top!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Christa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goede ervaring bij Magic in the Hair. Najia heeft mijn haar erg mooi geknipt, en wist ook precies wat ik bedoelde met een bepaald kapsel dat ik wilde.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Maggy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw die zorgvuldig te werk gaat en de tijd neemt om je te knippen. Ik ben blij met het resultaat. De volgende keer ga ik weer bij haar langs!