Wat een lieve vrouw is Nadja! Ze neemt de tijd voor je alle aandacht, en wat is ze goed! Ben superij met mijn haar, top geknipt Nadja👍🏼
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Elmas•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom enorm zorgvuldig en goed geknipt, heel blij met deze lieve kapster. Ze overlegt goed wat bij je past en de sfeer is ook heel prettig. Dank je wel Najia en ik boek snel weer een volgende knipbeurt bij jou 🙏
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Najia heeft alles goed overlegd en uitgelegd en ze neemt rustig de tijd voor de klant. Ze heeft goed geluisterd naar de wensen. Bij het knippen hield ze rekening met mijn gezichtsvorm, de highlights zijn ook mooi geworden.
Styling door Najia •
Vrouwen kleurenToon alles…
Anneli•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top. Zeer goede behandeling. Epileren en behandeling van mijn haar. Een aanrader voor een ieder!
Behandeling door Najia •Wenkbrauwen harsen
Lagerweij Duits C.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een super fijne ervaring. Ze hielt me goed op de hoogte van wat ze deed en het eindresultaat was super mooi.