Najia dacht met me mee, ze gaaf me heel veel tips en advies. Ze is super vriendelijk en ik ben super blij met het resultaat!
Ik denk dat ik eindelijk "mijn" kapper gevonden heb!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Grainne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed, zoals altijd
Styling door Najia •Kinderen knippen
Gaby•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne behandeling gehad
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Chalini•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter was tevreden en de kapster nam de tijd voor der.
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Amal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Najia heeft mijn wenkbrauwen super mooi geepileerd! Altijd een feestje om langs te gaan :)