de behandeling die ik gisteren had, is voor mij een beetje pijnlijk verlopen en vandaag zie ik nog 2 rode plekken op mijn gezicht.
Denk niet dat het met de kundigheid te maken heeft maar meer met mijn huid en het is jammer dat daar niet naar gekeken wordt voor de behandeling begint en afgeraden wordt deze behandeling niet te doen.
Yvonne
ivonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij ontvangen en met zorg een gezichtsbehandeling gehad, helemaal tevreden. Tot volgende keer ;)
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia van der meer
Ik vond het super leuk
Bedankt
Julia •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste ervaring met dit beauty salon. Ik was langskomen voor wimper liften. Heel vriendelijk ontvangen in de mooie ruimte. Goed en vakkundig geholpen door een van de dames. Ze lengte alles uit wat ze deed en ik ben heel tevreden met een mooi resultaat.