Onwijs goede service, Vriendelijk personeel en een mooie locatie. Helemaal top
Imen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel!
Richel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het super. Ontspannend. Professioneel en een prachtig resultaat!
monique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zoals altijd heel goed geholpen. Ik heb jaren gezichtsbehandeling gehad zonder enig resultaat. Sinds ik naar maqnifique ga ziet mijn gezicht er veel beter uit na elke behandeling ben ik erg tevreden.