Ik heb mijn wimpers laten liften en verven, heel blij met het resultaat! Aardig personeel en ze legt uit wat ze gaat doen. Zeker een aanrader!!
Marloes •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ziet er top uit. De entree geeft je al een gevoel van luxe en de dames zijn heel attent. Salon is schoon, het ruikt fris en alles is netjes. Ik had een wimperlift. De dame heeft alles goed uitgelegd en het resultaat was geweldig! Ik ben echt zeer tevreden.
Stefanie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De dames zijn professioneel en ontzettend hulpzaam.
Vakkundig en zeer professioneel. Ze nemen de tijd voor je en weten exact waar ze het over hebben. Hygiëne is uitstekend!
Selma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top zoals altijd!!
Priscilla•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad van Meagen,
Er was een apparaat kapot gegaan, maar zei heeft de behandeling echt goed gemaakt met de cupping.
Kom er zeker terug.