Hele vriendelijke ontvangst. Goede uitleg van de behandeling. Fijne en goede ervaring. Voor herhaling vatbaar 😊
Jolijn•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is de beste en blijft de beste.
Niet alleen is ze goed maar ook super leuke meid.
Was gekomen met een drukke kind maar dat was geen probleem.
Alleen maar liefde voor elham❤
Majda•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeld, goede service en aardig personeel.
Goede uitleg, zeer vriendelijke bejegening.
Melika•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De dames waren aardig en hartelijk, zeer professioneel.
Kwamen gelijk met goede adviezen, voelde mijngelijk thuis.
Zeker herhaling waard❤️
paula•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve meiden, heel erg tevreden over hun mooie werk!