Wat een geweldige ervaring bij deze meiden! Echt top service. Voel me als herboren, dankjewel ❤️
Nickey•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is clean, neat, beautiful, and classy! Had a great pre and post treatment experience. Did lash lifting and am very happy with the results. Will come back 🥰
Yana•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg blij met Esra, niet alleen is het resultaat echt super, maar is Esra ook heel erg vriendelijk. Ik kom graag weer langs. Beste lash lift ooit gehad na meerdere ervaringen bij andere plekken !
Imge•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gedaan, met als altijd dat extra vleugje aandacht, vrolijkheid en inzet😀
Marina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke liefie dame die me goed heeft geïnformeerd luistert naar je wensen en geef eerlijk advies wat wel en niet ken mijn wimpers zien er top uit . Super Fijn geholpen, ga zo door !