Was voor de eerste keer in me leven een gezichtsbehandeling doen. Super lieve vriendelijke dames. Megan heeft me goed geholpen en ik heb meteen een vervolg afspraak gemaakt
ivanka•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ik van Elham gewend ben:duidelijk info over de behandeling, denkt mee en luistert naar je wensen. En het is altijd vriendelijk en gezellig sfeer.
Donya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Elham is heel lief vriendelijk en werk heel netjes bedank.
mashal•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Paar dagen terug bij Elham geweest voor een combi brows behandeling. Super tevreden en echt benieuwd naar het genezen resultaat. Elham top vrouw! Enthousiast en geduldig - aanrader