Duidelijk info+ zorgvuldig behandeling. Meeleven met gevoelens en ervaren genoeg om te weten wanneer je pijn gaat ervaren en dus tijdig verdoven.
Donya•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Jaqueline•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben HELEMAAL tevreden met mijn wenkbrauwen. Je krijgt een super fijne en duidelijke uitleg en ze kijkt ook echt wat mooi bij je is. Heel goed advies en een super lieve gezellige meid.
Het was het meer dan waard om een uur voor te rijden.
Samirah •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk net een therapie beurt en mijn huid glanst weer.
Eindelijk achter gekomen wat eigenlijk mijn huid al die tijd nodig had !