Elham is geweldig! Ze geeft goed en eerlijk advies. Ze is lief en stelt je ontzettend op je gemak. Nog niet eerder zulke mooie resultaten gezien van wenkbrauwen en eyeliner. Ik ben ontzettend blij en tevreden! Bedankt lieve Elham.
Crystel •bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over de behandeling. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik ging heerlijk ontspannen weg.
Behandeling door Elham•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annette•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette praktijk en heel klantvriendelijk!
Heel goed geholpen door Elham.
Stacy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag powderbrows behandeling gehad. Elham neemt alle tijd om de juiste vorm wenkbrouwen voor je gezicht te bepalen. Voert heel nauwkeurig de behandeling uit. Erg tevreden over haar!
Elahe•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en een top service, het is je geld 100% waard! Trust me ;)