Nu ik thuis ben en weer in de spiegel kijk wil ik haar nogmaals bedanken voor het mooie resultaat🙏!En wat ik ook nog eens wil zeggen is dat ik me super prettig voelde tijdens de behandeling, ze is zeer professioneel en geeft je de juiste adviezen, over 5 weken ga ik langs voor een nabehandeling en van de week ga ik langs voor een acne behandeling, want heb er volle vertrouwen in hoe goed zij is in haar werk ! Tot de volgende behandeling! Thanku magische handen thanku voor de beauty tips❤️🥰
Behandeling door Elham•Microblading
sevde•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik komt vaak bij haar toe ze is een goede mens en help graag uit ze hart .Dus mensen Ik geeft haar een 10
Behandeling door Elham•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
sanjay•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!❤️
Behandeling door Elham•Microblading
Zeynep•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is super sociaal. Voelde me gelijk op me gemakt. Ze weet wat ze doet, en het ziet er top uit!
Behandeling door Elham•
Make-upToon alles…
Anne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, zeer goed geholpen, en een mooi resultaat van mijn huid! Zeker een aanrader!