Super blij! Jennifer is heel professioneel en vriendelijk
S...•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke, gezellige en hygiënische salon. Word altijd goed geholpen en helpen me met goede ideeën als ik niet zeker weet wat ik wil.
1 keer overkomen dat me nagel de volgende dag beschadigd was (niet hun schuld) kon gelijk komen en was gelijk weer top.
Behandeling door Angela Montoya
irene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende vakmensen. De aandacht is erg goed en je voelt je thuis. bedankt meiden voor jullie werk.
S.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met de pedicure behandeling m'n voeten zien er weer lekker fris uit en m'n nagels zijn weer zo mooi 😍dank je wel daarvoor tot de volgende keer