Prachtige nagels door Angela.
Geen gebruik van lijm wat ik erg fijn vind.
Behandeling door Angela Montoya
Janny•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben een vaste klant van Angela, zij is heel professioneel en heel vriendelijk met de klanten...ik zou haar zeker aanraden bij mij vriendinnen...
Behandeling door Angela Montoya
Luz•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
3 uur voor de behandeling afgebeld. Medewerkster was ziek en viel geen vervanging te regelen. Op het laatste moment nog moeten zoeken naar een andere salon.