Manon is snel, precies, vriendelijk en professioneel.
J.O.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer, goeie behandeling! Sterke aanrader.
E.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nikita heeft mij deze behandeling de voorgaande keer geadviseerd. De behandeling was erg ontspannend, mede dankzij de fijne massage die ik kreeg tijdens het intrekken van het masker. Ook tijdens de benadeling was er een prettige balans tussen gezellig praten en lekker rustig genieten van de behandeling. Mijn huid voelt lekker fris en zacht aan!