Heel fijne plek! Word altijd goed geholpen door Shanaira of Manon, erg blij met ze. Maken het ook altijd gezellig en laten je comfortabel voelen.
Kimberly•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden over mijn waxbehandeling! Ze werkt heel professioneel, hygiënisch en stelt je echt op je gemak.
Normaal vind ik waxen best spannend, maar hier voelde ik me totaal comfortabel. Het resultaat is ook top! Zeker een aanrader voor iedereen die een goede en zorgvuldige behandeling zoekt 🙌✨
Humeyra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Loved the end result of my brows - Nikita was friendly and understood what I was looking for, will definitely come again.
Behandeling door Nikita •Wenkbrauwen harsen
Clarissa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en kundig
Behandeling door Nikita •Vrouwen harsen
Syifa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
My go to place for eyebrow shaping, shape is good & done quickly no pain.