Ik was echt angstig door een andere ervaring hiervoor(bij een ander) ik heb dat doorgegeven en ik moet zeggen, ben echt opgelucht vertrokken. Zo een fijn persoon. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor na de vakantie 😊
M.K.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele lieve dame heeft mij geholpen. Voelde me meteen op me gemak
K.D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect waxing! Manon is super professional, kind and friendly. Highly recommended. Thank you 😊