Ik ben altijd heel tevreden! Dit is de beste salon waar ik ooit ben geweest voor waxen. Daarnaast zijn Manon en de andere dames heel vriendelijk en geven goed advies.
E.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Manon•Wenkbrauwen harsen
Charlie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Wenkbrauwen harsen
Charlie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
as usual manon is great!
Behandeling door Manon•Vrouwen harsen - Brazilian
kanika•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super natuurlijk en professioneel mijn wenkbrauwen laten waxen en verven. Ben heel erg tevreden over het resultaat en ga zeker terug!