Really like my haircut. She was able to see how my hair falls naturally and Marjolein really played the best game with the cards she was dealt so to speak. Also she is super nice and friendly. Very happy customer.
Styling door Marjolein•Mannen knippen
Matthias•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom voor de tweede keer súper tevreden thuis met mijn ontzettend goed geknipte en verzorgde haar. Dat is een nieuwe ervaring voor mij! Heel erg blij dat ik Marjolein gevonden heb.
Mirjam•2 maanden geleden
Geverifieerde review
snelle service. heel goed geverfd! leuk gezelschap.
Carmen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al meer dan 10 jaar bij Marjolein. Als je graag highlights wil die er super natuurlijk uitzien dan kan ik haar van harte aanbevelen. Ook knipt ze heel goed 🙌