Angel was erg aardig en stelde mij op mijn gemak (eerste massage-ervaring ooit, haha). De behandeling was erg fijn en ik heb het gevoel dat ik er veel baat bij heb. Meteen de volgende massage gepland.
Behandeling door Angel (V)•Rug-, schouder- en nekmassage
Els•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Super!
Duo-massage
Kirsten•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik zat helemaal vast en zonder veel woorden wist de masseuse exact waar en wat ze moest doen. Gelijk een verlichting binnen een uur! Reeds meerdere malen geweest en steeds weten ze mij weer volledig te ontspannen, ontstressen. The best in town 😍
Behandeling door Angel (V)•Sportmassage
Violette•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele nette salon,schoon vriendelijke mensen! Mw weet precies wat ze doet
Sportmassage
Samantha, ik heb echt van mij massage genoten ,ik kom al heel lang bij citypoint!ik ben altijd heel.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geen opmerkingen! Goed geholpen door Amei. Ook heel rustig en ze vroeg steeds of het hoed was.