Het waren super lieve dames maar ik heb niet het idee dat ze een volwaardige massageopleiding hebben genoten. Ik ben zelf masseuse en ik vond deze massage echt ondermaats. Ik vind het niet leuk om zo'n matige reactie te plaatsen maar je betaald veel geld en daar moet een goede massage tegenover staan. Nu hadden wij een ontspanningsmassage, mogelijk zijn de andere vormen van massage wel oké.
Duo-massage
Elizabeth•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben bij Victoria geweest wat een lieve meid ik heb weer heerlijk genoten ❤︎
Chinese Massage
Ilse•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage is heel goed, en alles gaat keurig op tijd. Ook helpen ze je met de factuur voor de evt vergoeding van de zorgverzekering. Heel fijn!
Chinese Massage
Annemieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was echt heerlijk, lekker muziek op de achtergrond, communicatie was iets minder, maar was echt heerlijk massages