Uitstekende resultaten al na de eerste behandeling. May is top, heeft veel kennis en ervaring en dat merkt je tijdens de behandeling! Helemaal top!
Behandeling door May•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gerly•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
MAY is altijd verwelkomend en gezellig en goed advies over mijn huid en luistert naar mijn wensen. Altijd met mooie resultaten naar huis :)
Behandeling door May•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chantal•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij met de behandeling bij May! Ze heeft een hele mooie locatie, is erg precies en levert echt kwaliteit. Ben heel blij met het resultaat!
Behandeling door May•Wenkbrauwen harsen
Karin•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
't was mijn tweede peeling. In korte tijd dit ook bewust zo met May afgesproken. Dus 't Brande wat erger. Maar zo blij met 't resultaat nu al. Heb er nog 1 te gaan en dan microneedling. Echt helemaal top. May is fantastisch ik raadt haar dan ook bij iedereen aan.
Behandeling door May•Peeling
Merlijn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal happy met mijn mooie en verzorgde nagels!