Ik ben fan van May. Ze is echt een vakvrouw en super leuk!
Behandeling door May•Facials / Gezichtsbehandelingen
Debora•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top, May is heel aardig en gezellig en m’n voetjes zien er weer tiptop uit! Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door May•Gellak pedicure
Merel•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
May is een topper, ze neemt de tijd voor je, is altijd professioneel en weet precies wat je huid nodig heeft! Ik zou haar echt aanraden als je even een zenmomentje nodig hebt en je huid een oppepper kan gebruiken. :)
Behandeling door May•Peeling
Valerie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke communicatie, zorgvuldig te werk. Top behandeling!
Behandeling door May•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
May is erg professioneel en gezellig om mee te praten