Een hele lieve en leuke dame die weet wat ze doet. Ik ben voor een powderbrows behandeling geweest en ben super tevreden over het eindresultaat, zeker een aanrader !
N.O.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve meid en geeft duidelijk uitleg over wat je kan verwachten etc.
B.T.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag afspraak gehad voor de touch up van mijn wenkbrauwen. Heel tevreden over het resultaat weer! Bedankt!