Ik ben voor een touch-up geweest en ik ben ontzettend blij met het resultaat! De eerste keer vond ik het erg spannend, maar door de fijne ervaring ben ik veel relaxter de touch-up ingegaan. Top werk wat ze doet!
Esmee•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Onlangs heb ik mijn PMU wenkbrauwen laten zetten bij deze salon en wat is het resultaat prachtig! Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en alles werd professioneel en duidelijk uitgelegd.
Wat voor mij echt het verschil maakt, is de kwaliteit en zorg waarmee gewerkt wordt. Na een eerdere (slechte) ervaring met micro-needling bij een andere salon, zie ik nu pas hoe belangrijk vakmanschap is!
Demi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Na de behandeling voor powderbrows nu ook super fijn geholpen voor lipblush! Heel blij met het resultaat 😍
Iris •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke ervaring. Snel, professioneel en ziet er top uit. Zeker een bezoek waard 🌷
Behandeling door Maya •Wenkbrauwen lamineren
Karli•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was fijn en prettig en professioneel! ! Bedankt voor de positieve ervaring tot over 6 weken.