Ik ben ontzettend goed geholpen bij de behandeling voor Powderbrows en Lipblush. Er werd met veel aandacht en klantvriendelijkheid gewerkt, wat de ervaring extra prettig maakte. De gesprekken tijdens de behandeling waren warm en fijn, wat alles nog aangenamer maakte. Echt een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit én een prettig sfeer.
Varissa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Maya is supergoed in wat ze doet en ook heel gezellig om mee te kletsen. Dit was mijn eerste keer voor een wenkbrauw- en wimperbehandeling en het ging hartstikke soepel. Vooral bij de wenkbrauwen zie je meteen verschil. En de look is heel natuurlijk!
Behandeling door Maya •
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Paula•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb powderbrows laten doen en ben super tevreden met het resultaat. Ze is ontzettend lief en legt alles rustig uit. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig geworden precies zoals ik wilde! Een echte aanrader voor iedereen die mooie, natuurlijke wenkbrauwen wil.
Esme•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen!
Iris •8 maanden geleden
Geverifieerde review
You are the best!!! Ik ben super tevreden met mijn wenkbrauwen. Het is precies geworden zoals ik het in mijn gedachten had en zelfs nog beter. Thank youuu❤️❤️