Het haar knippen bevalt me uitstekend . Af en toe wenkbrauwen bij houden ook.
Styling door humeyra•Vrouwen knippen
Marja•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Dit was de eerste keer in deze salon. Humeyra besteed er werk aan, ze heeft er duidelijk plezier in . Goed in coupe knippen . Heel tevreden en kom zeker weer , afspraak is al gemaakt.
Styling door humeyra•Vrouwen knippen
Anneke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Aanrader...
Styling door humeyra•Vrouwen knippen
S.•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer vriendelijk geholpen .
Marga•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met mijn haar, veel aandacht voor wat ik graag wilde.