Mijn wimpers blijven een maand lang perfect zitten en zien er altijd prachtig uit! Ze is zo lief en rustgevend,ik voel me altijd op mijn gemak bij haar. Ze is echt de allerbeste stylist! 🫶✨
Melisa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer in deze salon en ik ben heel tevreden met mijn nieuwe wimpers. Vervolg afspraak is al gemaakt 👍🏼
Behandeling door Sheima•Wimperextensions - opvullen
Lisette•11 maanden geleden
Geverifieerde review
ik ben heel blij met mijn wimpers. ze zijn heel mooi en snel gezet.
Behandeling door Sheima•Wimperextensions
esther•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I fully trust Sheima with my lashes and brows! 🥰✨
Behandeling door Sheima•Wimperextensions - opvullen
May•11 maanden geleden
Geverifieerde review
10 out of 10!
Behandeling door Sheima•Wimperextensions - opvullen