Behandeling door Sheima•Wimperextensions - opvullen
Gaby•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste lashtech. Werkt snel en netjes en is heel vriendelijk
Abigail•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelaar was super aardig, maar ik kwam voor een manicure om mijn nagels netjes te maken voor een shoot en er is een te groffe vijl gebruikt om mijn nagels - die denk ik bedoeld is om voor te bereiden op biab/gellak - dus mijn nagels zijn nu kurkdroog, ruw en onregelmatig.. De visagist bij de shoot moest er gister een filler opdoen, omdat ze er niet uitzagen. Nu maar heel veel havermout eten en hopen dat ze snel uitgroeien. 🙃
Joanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat. Ik wilde graag een natuurlijke look, en dat is prachtig gelukt.
Behandeling door Sheima•Wimperextensions verwijderen
Michelle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sheima was vriendelijk voelde me erg op me gemak. Mijn wimpers was precies hoe ik het wou hebben. Ze keek ook naar mijn gezicht zeker een aanrader.