Super fijne en gezellige ervaring met Sheima. Mijn wimperextentions zijn mooi gezet. Ik ben heel erg blij met het resultaat.
Behandeling door Sheima•Wimperextensions
May•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met Sheima, ik ga iedere drie weken weer helemaal ontspannen en met mooie wimpers de deur uit!
Lisette•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Sheima is professioneel en bovendien heel aardig.
Trudy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al lange tijd voor mijn wimpers en ben elke keer weer super blij met het resultaat. Ze is professioneel, werkt netjes en het is altijd een fijne sfeer. Zeker een aanrader!