Fijne behandeling, heerlijk rust moment waarbij je weer met prachtige wimpers wakker wordt.
Echt een vakvrouw!!!
Saskia •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst voelde het gelijk goed. En werd heel vriendelijk ontvangen. Ben zelfs even in slaap gevallen, ging helemaal op in de achtrrgrond melodieën. En ben heel trots op het resultaat. Had voor lengte 12 gekozen en dat was de juiste keuze.
Behandeling door Sheima•Wimperextensions
Matoesjka•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Shema was very polite and nice . The result was good but not really what I expected
Behandeling door Sheima•Wenkbrauwen lamineren
ioanna•7 maanden geleden
Geverifieerde review
She is the best! ❤️
Froukje•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met de brow lamination met dank aan Sheima!