Ik ben super blij met de afspraak en het resultaat! Ik moest eigenlijk een podcast af luisteren maar heb uit eindelijk alleen met Melissa gekletst. Dus heel gezellig!
Liz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo tevreden met Melissa, altijd prachtige wimpers. Over drie weken weer :-)
Behandeling door Melissa•Wimperextensions - opvullen
Irene•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met deze salon en de werk van Melissa, kom zeker terug voor nieuwe set wimpers
Behandeling door Melissa•Wimperextensions
Viktoria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met de wimpers van Melissa, ze neem de tijd voor top resultaat.
Behandeling door Melissa•Wimperextensions - opvullen
Viktoria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met prachtige wimpers weer naar huis.
Behandeling door Melissa•Wimperextensions - opvullen