Super vriendelijke gastvrije vrouw met zelfs bij dr eerste keer een setje nagelverzorging. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Behandeling door Melissa•Pedicure
Annabelle•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Supergoede en gezellige vakvrouw, en ze werkt altijd netjes!
Saskia Jorien •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie lashes!
Behandeling door Melissa•Wimperextensions
Cy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom hier al voor bijna twee jaar. Melissa is super lief en doet mijn wimpers altijd prachtig. Ik heb voordat ik naar Melissa ging ook wimper extensions gehad en moest altijd na een tijd even stoppen omdat mijn eigen wimpers helemaal kapot waren. Nu met twee jaar extensions zijn mijn eigen wimpers nog super gezond en lang. Echt top!!!
Behandeling door Melissa•Wimperextensions
mila•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk. Altijd met mooie wimpers de deur uit. Melissa is een vakvrouw.