Mijn nagels zijn weer super netjes
Er wordt hygiënisch gewerkt
En niet onbelangrijk Melsy is super gezellig
Yolanda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
De pedicure is echt een aanrader. Nog nooit zo’n eerlijk advies gehad en zij helpt mij echt verder om gezonde nagels te krijgen. Melsy je bent echt een gezellig en kundig persoon.
Amber•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne en nette salon. Doet je nagels ontzettend netjes.