Goed geknipt voor een goeie prijs. Wasmassage was ook erg fijn!
Styling door Merel
Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel is een prettig en vakkundig kapster
Ben zeer tevreden
Styling door Merel
Peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel heeft aandacht voor jouw wensen. Ze werkt in een mooie, ruime salon. Je voelt je altijd op je gemak. Ze is vriendelijk en werkt toch efficiënt. Aanrader.
Styling door Merel
Kevin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd graag bij Merel, lieve meid die haar werk heel goed doet. Ik ga vaak voor knippen en highlights en die zet ze heel natuurlijk en strak. Kan haar zeker aanbevelen!