Het is prettig als je door Merel wordt geholpen. Ze is rustig, belangstellend en doet niet moeilijk bij calamiteiten.
Ook het knippen en föhnen doet ze naar wens.
Styling door Merel
C.M.M.Versteegh•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Knippen
Styling door Merel
Veronique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper! Ik ga elke 3 maanden standaard bij merel langs!! :)