Het was mijn eerste keer; Onwijs prettige massage tijdens het wassen, veel aandacht en tijd tijdens het knippen, mooi geknipt en het was ook nog gezellig! Ik raad Merel zeker aan!
Styling door Merel
Céline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer in deze salon geweest. Buiten het feit dat Merel deskundig is, is ze ook vriendelijk en rustig.
Prijs/ kwaliteit verhouding is dik in orde.
Ik was erg tevreden.
Styling door Merel
Eveline•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I came for here for the first time for a easy shoulder long hair cut. I was very happy with the result and how quick it was done. Switching from my beginner Dutch to English was also absolutely no problem. ;) Thank you very much again! I will for sure come back!
Styling door Merel
Alexandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel did a fantastic job! She got the color perfectly right and the highlights look very natural. Can definitely recommend her!