Perfect geknipt door Merel, fijne salon en gezellige en deskundige kapster.
Styling door Merel
Floris•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige dame en mooi geknipt! Ik ben er blij mee :)
Styling door Merel
Wieke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk haarmasker en super geknipt!
Styling door Merel
Tessa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Merel
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Merel is heel vriendelijk en geeft net wat extra bij de behandeling met een massagestoel tijdens het wassen en een kleine hoofdmassage. Heerlijk! Ook goed gekeken naar hoe mijn haar te knippen en met een mooi resultaat! Tevreden de deur uit gelopen en zou haar zeker aanraden!