Super fijne behandeling en ben erg blij met het resultaat.
Styling door Merel
Joyce•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great, really satisfied I totally recommend it.!!
Styling door Merel
Evridiki•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een paar keer bij Merel geweest en ben zeer tevreden. Ik wilde proberen steeds iets korter geknipt te worden om te kijken hoe dat zou zijn. Ik ben elke keer blij met het resultaat. Ze werkt ook vanuit een mooie salon.