Heel blij dat mijn nagels weer mooi gedaan zijn door Michelle! Zoals altijd wordt de tijd genomen en worden de gelnagels heel netjes gezet. Krijg vaak complimenten dat het er natuurlijk uitziet.
GelnagelsToon alles…
Marisa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word er altijd vriendelijk en goed geholpen!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Betül•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een lange tijd weer bij Michelle geweest. Mijn nagels zijn echt super mooi geworden. Was weer gezellig. Echt een aanrader. 👍😁
Behandeling door Michelle Nail tech•Nagelverlengingen
Marja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne schoonheidsspecialist. Erg vriendelijk en goede behandeling.
Peeling
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Heel mooie nagels
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure