Heel vriendelijk personeel, goede behandeling (fruitzuur behandeling), alles werd goed uitgelegd en voelde me daardoor erg op zijn gemak. Het was ook fijn om advies te krijgen over welke producten er bij mijn huid passen.
Behandeling door Miesie nails•Peeling
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
geen
Behandeling door Miesie nails•
Wimper permanentToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima.
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd goed en gezellig bij Spring
Behandeling door Miesie nails•Wenkbrauwen - threaden