hele nette zaak, je voelt je er direct welkom. Alles is netjes en super schoon. Ik heb gekozen voor een bindweefsel massage om van mijn cellulitis af te komen. De dame die mij behandelde deed dat erg goed, zorgzaam en legde goed uit wat ze deed. Het is zeker een rotgevoel die bindweefsel massage maar dat hoort erbij, ik vond het te verdragen. Na de eerste behandeling ga ik zeker voor vervolgbehandelingen, heb het gevoel dat het wel help.
Behandeling door Miesie nails•Cellulitebehandeling
Carmen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De schoonheidsspecialiste had me goed voorbereid, ze gaf aan dat de cellulitis behandeling in het begin best pijnlijk kan zijn. Ze heeft me er doorheen gesleept en ik ben erg blij dat ik het heb volgehouden. Zaterdag is mijn 2e behandeling.
Behandeling door Miesie nails•Cellulitebehandeling
jolanda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
super leuk ervaring.
Cellulitebehandeling
Lili•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De wimperlift is heel goed gelukt. Mijn wimpers zijn mooi gekruld maar het ziet er wel natuurlijk uit.
Behandeling door Miesie nails•Wimper permanent
Eslie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very beautiful and cozy salon, got treated super well with some warm tea and dim lights! I want to go back and treat myself more just because how cozy and welcoming it felt to me be in there <3 also pedicure was great with many options to chose from !