Behandeling door Michelle Nail tech•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst professionele medewerkster nam echt de tijd voor je...goede behandeling mooie salon ..kom er graag weer....tot vrijdag !
Cellulitebehandeling
Irma•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier altijd voor gellac pedicure en ben altijd heel tevreden. Kundig gedaan, gezellig, hygienisch en prijs/kwaliteit is top!
Behandeling door Miesie nails•Gellak pedicure
N.Severens•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn pijngrens is heel erg laag. Ondanks het pijnlijk was heb ik het toch volgehouden. De schoonheidsspecialiste was vriendelijk en doordat ze veel uitlegde en praatte, vergaat ik af en toe de pijn😁Nu nog een aantal keren gaan en dan kan ik meepraten over het resultaat!
Behandeling door Miesie nails•Cellulitebehandeling