Heel fijn, snel en hygiënisch! Super lieve meid die mij heeft geholpen. Favoriete Beautysalon in Bos en Lommer.
Behandeling door Miesie nails•Vrouwen harsen
Britt•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne plek waar je je echt welkom voelt!
De behandeling was ook heel ontspannend.
Ik heb ook goed advies gekregen ten aanzien van de verzorging van mijn huid.
Peeling
Baukje•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super strak en zorgvuldig gezet!
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima en deskundig geholpen. Mijn nagels op handen en voeten zijn prachtig. Goed meegedacht over de kleur ook. Pedicure behandeling was heel nodig en heerlijk. Een aanrader