Erg vriendelijke dames die mij goed ontvingen! Ze gingen netjes en schoon te werk, mijn pedicure was erg goed gedaan, al had ze iets meer aan de verzorging mogen werken aangezien het een spa pedicure was. De crème en het scrub Moment waren erg kort, en het was absoluut wat gemasseerd maar nou niet een volwaardige massage zoals die wordt omschreven in de bijschrijving van de behandeling. Verder kom ik graag terug
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Amber•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helamaal tevreden
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst en leuke schoonheidsspecialiste die ook open staat voor een praatje
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Mariska•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve en leuke mensen! Goede hygiëne!
Hele fijne ervaring.
Zonnebank
Willemijn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, voelt als een mini-retraite om naar Spring te gaan!