Ik kom er al een aantal jaren en er heerst een hele gezellige sfeer. De dames zijn allemaal erg profesioneel. je kan er voor allerlei verschillende behandelingen terecht. Ik zou deze salon zeker aan raden.
Behandeling door Michelle Nail tech•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne behandeling.
Peeling
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een mooie kleur die supernetjes gezet is door Michelle!
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Karen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jolanda heeft mij weer mooier gemaakt, en zooooo precies!