Hele vriendelijke mensen en geweldige behandeling!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Wietske•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker niet meer terug:
1- de schoonheidsspecialiste rook naar alcohol!!!
2- geen huidreiniging voor de procedure
3- de schoonheidsspecialiste had heeeele lange nagels en heeft mijn huid in meerdere plekken gekrast. Vier uur na de behandeling zijn de krassen nog steeds rood
4 - aan het eind van de procedure heeft ze een crème aangebracht zonder te vragen of dat mocht. Ik ben allergisch voor zonnebrandcreme.
Ik vind dit allemaal heel onprofessioneel en teleurstellend.
Bindweefselmassage
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden zoals altijd
Behandeling door Miesie nails•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij weer! Tot over een paar weekjes weer :)
Behandeling door Michelle Nail tech•Kunstnagels opvullen