Heel vriendelijk en kundig personeel. Raad mensen zeker aan voor Spring te kiezen als ze een pedicure behandeling willen boeken.
Behandeling door Miesie nails•Pedicure
Judith •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Beautiful
Behandeling door Miesie nails•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
een hele goede ervaring met deze salon. Zeer professioneel
Behandeling door Miesie nails•Facials / Gezichtsbehandelingen
wilma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen en vriendelijke behandeling
Facials / Gezichtsbehandelingen
Marjolein•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Op zich prima, erg aardige behandelaarster, maar vond neusporiën na gezichtsbehandeling nog niet helemaal schoon en pedicure matig. Na 2 dagen was nagellak al gechipt.