Hele fijne sfeer, lekker laid back en gezellig. En mijn nagels zien er elke keer weer geweldig uit. Ga ik niet meer weg.
Behandeling door Michelle Nail tech•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Zonnebank
Rosa Dings•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het verven leverde niet t verwachte resultaat, dus een medewerkster heeft m'n wimpers gratis weer geverfd.. teleurstellend op zich maar wel nette service.
Behandeling door Miesie nails•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
thirza•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en personeel met kennis van zaken.
Behandeling door Miesie nails•
Medische pedicureToon alles…
irma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Behandeling door Miesie nails•Wimpers en/of wenkbrauwen verven